پنجشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۴۰۳

روایت ‌شاهدان عینی و سه پرسش دیگر از آقای وحید اشتری


«عبدالرضا داوری» پرسش دوم از آقای اشتری را با اطلاعات جدیدی که به ادعای او از طریق «دو نفر از کارکنان شرکت کیان الماس الموت» در تماس با او به‌دست آورده بود مطرح کرد.

داوری در رشتوی جدیدیش با عنوان «روایت شاهدان عینی و سه پرسش دیگر از آقای وحید اشتری» نوشت:  

"دو نفر از کارکنان شرکت «کیان الماس الموت» ظهر امروز [۱۸ اردیبهشت] در تماس با اینجانب و ارسال توضیحاتی جدید، ابعاد دیگری از ارتباطات آقای وحید اشتری با شرکت «کیان الماس الموت» را در چارچوبی فراتر از مساله تامین گوشت شرکت، تشریح کردند. طبق اعلان بانک مرکزی، آقای «سعید مؤمنین»، مالک جدید کارخانه کیان الماس الموت، جزو فهرست ۱۰ بدهکار بزرگ بانکی بوده و بدهی او به شبکه بانکی تا ابتدای سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۷۲  میلیارد تومان است.

براساس اظهارات کارکنان شرکت «کیان الماس الموت» نکات زیر را از آقای «وحید اشتری» می‌پرسم:
آیا آقای وحید اشتری، به‌طور مستمر در دفاتر شرکت کیان الماس الموت، در تهران و قزوین حضور داشته و برای تامین آب، برق، تغییر کاربری زمین و تخصیص ارز نیمایی در پروژه «کارتن‌سازی آقای مؤمنین» در این شرکت، در نقش «کارچاق‌کنی» و اعمال نفوذ و ارتباط‌گیری با مقامات دولتی، اقدام کرده است؟ 

روابط کاری آقای وحید اشتری با «احسان حاتمی‌زاده»، مدیرعامل شرکت کیان الماس الموت، تا کجا جلو می‌رود که بنا به اظهارات  کارکنان این شرکت و فیلم‌ تهیه‌شده توسط آنان، خودروی RAV4 مدیرعامل با شماره 396 ل47 (ایران 88) بطور مستمر در اختیار آقای وحید اشتری، برای استفاده شخصی بوده است؟

آیا پرداخت‌هایی که بنام معامله گوشت، مداوما به حساب «اسما اشتری» واریز شده، پوشش و سندسازی برای جبران خدمات آقای وحید اشتری در اعمال نفوذ و کارچاق کنی نبوده است؟

آقای وحید اشتری می‌تواند به این پرسش‌ها پاسخ ندهد، اما حتمن باید بداند که درباره ارتباطات او، این ابهامات وجود دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر