چهارشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۴۰۳

آیا این کار «اشتری» مصداق پولشویی نیست؟

 


«عبدالرضا داوری» چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، در حالی که از پاسخ «وحید اشتری» به پرسش اول خود متقاعد نشده‌بود، بدون این‌که سراغ پرسش دوم برود، در رشتویی با عنوان «چرا وحید اشتری بر طبل دروغ می‌کوبد؟» ابهامات جدیدی را متوجه وحید اشتری و کسب گوشت‌فروشی ایشان کرد.

داوری در این رشتو نوشت: " آقای وحید اشتری که مدعی است به علت مسدودی حساب بانکی خودش، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان از طرف شرکت کیان الماس الموت به حساب دخترش اسما واریز شده، نمی‌گوید که در همین بازه زمانی، مبلغ ۲۷۲ میلیون تومان از حساب دخترش به حساب خودش منتقل کرده است!

اینکه شرکت کیان الماس الموت، پول‌ها را به حساب اسما ا‌شتری، دختر سه ساله آقای اشتری ریخته و بلافاصله آقای وحید اشتری هم، پول‌ها را از حساب اسما به حساب خودش انتقال داده، یک معنا بیشتر ندارد؛ آقای وحید اشتری نمی‌خواسته رابطه مالیش با شرکت کیان الماس الموت، به راحتی دیده شود.

بنابراین، آقای وحید اشتری ترجیح داده که پول‌های واریزی توسط کیان الماس الموت، یک دور در حساب دحتر سه ساله‌اش بچرخد و سپس به حساب خودش منتقل شوند که این فرایند، دقیقا مصداق «پولشویی» است و هیچ نسبتی با فروش گوشت و مرغ به یک کارخانه در ۱۲۰ کیلومتر دورتر از تهران ندارد.

اینک وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که روشن کنند، نوع مراودات مالی آقای وحید اشتری با شرکت کیان الماس الموت، چه بوده که دریافتی‌های آقای اشتری، مشابه فرایند پولشویی است. آیا بنا به اظهارات کارکنان شرکت کیان الماس الموت، در اینجا با کارچاق‌کنی و اعمال نفوذ مواجه هستیم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر