شنبه، مهر ۱۰، ۱۳۸۹

سفر به نيويورك يك سفر‌«پركار و پرمغز»

آقاي «خامنه‌اي» در جمع ائمه جمعه سراسر كشور، سفر اخير آقاي «احمدي‌نژاد» به نيويورك را «پرمغز و پركار» ناميد.
ازجمله اتفاقاتي كه در اين سفر «پرمغز و پركار» افتاد و بي‌دقتي و بي‌سوادي مسئولين رسانه‌ملي آنها را به دردسر انداخت، گاف مضحك پخش چندين باره مصاحبه اين رسانه با يك خانم و دفاع جانانه اين خانم از كشور ايران و آروزي زيستن در ايران بود.
خيلي ساده و در زماني بسيار كم، كاشف به عمل آمد كه اين خانم محترم سركار «شوكت‌غضنفري» معروف به «غزل‌اميد» و نويسنده كتاب معروف «زندگي‌درجهنم» است و منظور او از جهنم كشور ايران است.
نكته بسيار جالب آنست كه بيش و پيش از آنكه كسي در ايران متوجه اين افتضاح رسانه‌اي بشود و نسبت به آن معترض باشد؛ تعداد قابل توجهي از كنشگران سياسي در فضاي مجازي به خانم «اميد» براي حضور در ضيافت شام دولت ايران، به علت سوابق تبليغي ضد ايراني و حضور در رسانه‌هاي معتبر و معروف اسراييلي و سياست يك بام و دوهوا اعتراض نمودند، كه مي توانيد نمونه‌هاي ْآن را در اينجا و اينجا و اينجا و پس از آنها در يك وبلاگ ارزشي در اينجا بخوانيد.
بعد از آن اگر دوستي به زبان انگليسي آشنايي دارد من سپاس‌گزار خواهم بود كه اين متن را كه من مستقيما از روي سايت شخصي خانم غزل اميد برداشته‌ام و اينجا قرار داده‌ام را براي من و مخاطبين اين وبلاگ ترجمه نمايد.
Iran
Khamenei, stop the killing!

The cost of Freedom for the Iranian people. Khamenei, stop the killing!
As the world watches on national television, Iranians on the streets of Iran are protesting against the supreme leader, Ali Khamenei, and his order to shoot to kill people of Iran.
.

۲ نظر:

  1. با سلام و احترام
    نه فقط خانم امید بلکه بسیاری از شرکت کنندگان در ضیفات شام احمدی نژاد امسال و حتی سالهای گذشته حکومت را قبول ندارند و حتی حضور خود را انکار میکنند...
    به امید پیروزی جنبش سبز مردم ایران
    وبلاگ آیه الله العظمی شیرازی

    پاسخحذف
  2. سلام. يكي مثل اين خانم كه آزادنه بين محافل اسرائيلي و ايران رفت و آمد ميكنه و يكي هم مثل حسين درخشان كه يكي از جرائمش سفر به اسرائيل بوده گير ميافته. راستي من آدرس وبلاگم به علت فيل. تر شدن تغيير كرده. ميتوني اصلاحش كني.

    پاسخحذف