چهارشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۹۰

كمك آنلاین به سومالی

خیلی وقت‌ها اتفاق افتاده است که هنگام گشت و گذار در اینترنت یا در روزنامه‌ها با صحنه‌ها و تصاویری برخورد می‌کنیم که عنوان «صحنه‌هایی که دنیا را تکان داد» بر خود دارند. عکس‌های رقت‌انگیز  و دردآوری که‌ گاه تا حد اشمئزاز آدمی را آزار می‌دهد. عکس‌هایی از کودکان مرده و یا در حال مرگ  و خانواده‌های درمانده و سرگردان کشورهای آفریقایی و قحطی‌زده.
این خبرها و این تصاویر این روزها از «سومالی» می‌رسد. دیدن چنین صحنه‌ها و شنیدن خبرهای مربوط و بی‌تفاوت گذشتن از آن بدون شک دل سنگ‌ می‌خواهد.
می‌شود خبر و صحنه‌هایی که دنیا را تکان می‌دهد جور دیگری باشد. می‌شود جور دیگری هم دید جور دیگری هم زیست.
موسسات خیریه زیادی در جهان در تلاشند کمک‌های مردم خیّر را به دست مردم سومالی برسانند.
 شاید هنگام مشاهده تصاویر از پشت کامپیو‌تر و خواندن خبر‌ها عزمتان برای کمک جزم می‌شود اما تا فردا که از منزل خارج می‌شوید، فراموش‌تان می‌شود.
شاید جزء آندسته از آدم‌ها هستید که وقت یا حوصله بانک رفتن و پشت صف ایستادن برای واریز کمک به حساب‌های معرفی شده برای کمک به قحطی زدگان «سومالی» را ندارید.
بسیار خوب؛ سایت کمیته امداد، این امکان را فراهم کرده است، تا شما از طریق آنلاین کمک‌های خود را به دست این نیازمندان برسانید.
 از اینجا وارد سایت شده، از منوی «نیت خیر شما» گزینه «کمک به قحطی‌زدگان سومالی» را انتخاب کنید. باقی فیلد‌ها را پر کرده و در ‌‌نهایت بر روی ادامه کلیک کنید. در صفحه بعد صحت اطلاعات وارد شده را تایید کرده و وارد سایت بانک برای پرداخت وجه می‌شوید. کافیست شماره کارت، رمز دوم کارت، شماره ۳ یا ۴ رقمی، تاریخ انقضای کارت را داشته باشید. با یک کلیک کمک شما به دست کمیته امداد رسیده و سپس برای مردم سومالی ارسال خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر