دوشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۸

حمله بی بی سی و صدای آمریکا به خانه کروبی همراه با تصویر


از دو حال خارج نیست. یعنی شق سومی نمی توان برای آن متصور بود . یا اینکه آقای « شیخ مهدی کروبی » آدمی خیانت کار و خطاکار است که تا کنون در زندگی شخصی و سیاسی و مذهبی خود دارای چنین سوابق خطایی نه تنها نبوده بلکه واجد سوابق بسیار ارزشمند و والایی هم بوده است . اما در اواخر عمر به یکباره راهی جدای از راه پیموده شده تا این سالهای عمرش را انتخاب کرده و آن را ه هم راهی نیست جز خطا و گناه و اشتباه، و نتیجه اعمال و رفتار مفسده انگیز او متضمن خسارات جبران ناپذیری برای ملت و نظام و انقلاب و ... می باشد.
در تاریخ دیرپای انسانی و خصوصا تاریخ اسلام از این نمونه ها بسیار می توان سراغ گرفت. از طلحه و زبیر و خیلی از مهاجرین و انصار زمان نبی اکرم (ص) درسالهای آغازین طلوع اسلام بگیر تا در فواصل تاریخی مشخص امثال «برسیسای عابد» گذر کن و همه را رها کن تا برس به جرثومه فسادی( مرا خواهید بخشید ) مثل «منتظری» .
مگر نظام در برابر این آدم با آنهمه سوابق درخشان تقوی و زندان و خدمت به نظام و حوزه ها چه کرد؟ مگر هنگامی که می خواستند او را علیرغم داشتن تعداد قابل توجهی مقلد از سمت قائم مقامی رهبری عزل و سپس در خانه محصور نمایند و با اجازه و تحت توجهات و عنایات البته خاصه و سفارش شده آقایان آزار و اذیت کنند، رعایت حالش را کردند؟مگر شاگردان متعددش که حالا رساله های خود را منتشر می کردند پا در میانی و وساطط کردند؟ غیر از اینست که برای آنهمه سابقه و تقوی و تخصص فقهی و حوزوی به علاوه افتخار امتیاز پدر شهید بزرگواری بودن تره ای هم خورد نکرند و خیلی مگر های دگر ؟
بسیار خوب همین حالا هم با این جرثومه فساد و تباهی و بی آبرویی و...و .... .... همان کنند. .من نمی دانم چرا آقایان دست روی دست گذاشته اند هیچ کاری نمی کنند؟ لااقل دادستان البته محترم تهران و یا دادستان البته محترم تر کل کشور به عنوان مدعی العموم در راه صرفا رضایت حضرت حق و شادی دل خانواده شهدا و مقام ( مرا خواهید بخشید) "عظمای" ولایت و...و....و....بر علیه وی مثل بقیه جرثومه های فساد مثل «ابطحی» و «عطریانفر» و« حجاریان» و «رمضانزاده» و« نبوی »و « تاج زاده » و « عرب سرخی »و.... تنظیم کیفر خواست نموده و در دادگاههای البته صالحه وصدالبته که با حضور وکیل مدافع و صدالبته تر با حضور چشمگیر رسانه های متعدد اصلاح طلب و رسانه های مستقل و معتبر جهانی ( چنانکه در دادگاههای موسوم به متهمان کودتای مخملین اتفاق افتاد) ایشان را محاکمه نموده و به زندان اندازند و ملتی و رهبری و خانوادهای معظم شهدایی و خلاصه خلقی را از شر این موجود عفریته خلاص نمایند.
و یا اینکه موضوع شق دومی دارد و شیخ بزرگ و شجاع دلیر اصلاحات نه تنها اینروزها مرتکب خطایی نشده بلکه برای اولین باردر عمرش واجد شهامت مثال زدنی و تاریخی شده که در سایه آن می رود تا خطای های گذشته خود را هم جبران نماید .
در اینصورت قومی که با نشان و پرچم و پوستر و ماژیک و کاملا شفاف و آشکار و هزار البته که «خودجوش» به خانه و محل سکونت و آرامش ایشان وهمسایگان بی گناهش در روز روشن و بدون کمترین هراس و مزاحمت حمله می کنند ، خطا کارند . که در اینصورت هم تکلیف دادستان البته محترم تهران و خلاصه مجموعه صد البته محترم تر قضایی و انتظانمی کشور را قانون اساسی مشخص نموده است.
اینکه نه آقای کروبی به دست قانون محاکمه و خلاصه چنگال عدالت گرفتار نمی شود و معترضین و متجاوزین به حقوق ایشان هم همینطور از ضعف قانون است یا ......

۱ نظر:

  1. سلام دوست من
    سال نو مبارک
    دلت شاد و لبت خندان بماند
    برايت عمر جاويدان بماند
    خدا را ميدهم سوگندبر عشق
    هر آن خواهي برايت آن بماند
    بپايت ثروت افزون بريزد
    كه چشم دشمنت حيران بماند
    تنت سالم سرايت سبز باشد
    برايت زندگي آسان بماند
    سال " استقامت و صبر " برشما گرامی باد

    پاسخحذف