جمعه، آذر ۲۰، ۱۳۸۸

نماز جمعه



نماز جمعه يك مراسم سياسي و عبادي است.توصيه شده است كه اگر نمي توانيد به هر دليلي در يك نماز جمعه شركت كنيد و از فيض حضور و شنيدن خطبه هاي نماز جمعه به صورت آنلاين محروم شديد، حتما به صورت آفلاين اين خطبه ها را گوش نموده و پيگيري كنيد باشد كه رستگار شويد.ومن كه به غير از رستگارشدن فكر و ذكري ندارم از اين هفته به بعد سعي مي كنم به اين توصيه عمل نمايم و همه هفته خطبه هاي نماز جمعه و از آن مهمتر خطبه هاي نماز جمعه تهران را كه در اخبارو احاديث آمده است: «كسي كه خطبه هاي نماز جمعه ايران را در تهران بنيوشد؛ بهشت بر او واجب است.تمت حديث» به گوش جان بنويشم و مشاهدات خودم را از اين مراسم سياسي عبادي به سمع و نظر دوستان هم برسانم.

خطبه هاي اين هفته نماز سياسي عبادي جمعه تهران به اقامت آقاي « كاظم صديقي » اقامه شد.خطيب در خطبه هاي اول ضمن توصيه خودش و ما به تقوي گفت كه « تقلب» جهنم است و آتش. بايد چشم برزخي داشته باشيد تا ببينيد.و البته ظاهرا ايشان و دوستانشان چشم برزخي ندارند كه آتش افروخته بعد از«تقلب» وسيع در انتخابات دهم رياست جمهوري در تهران را كه پيش از بر افروخته شدن،«اكبر هاشمي رفسنجاني» در نامه سرگشاده اش به رهبري نظام وقوع آن را پيش بيني نموده بود؛ نمي بينند و اينكه دستكم هفتاد نفرتا كنون در اين آتش جان خود را از دست داده اند.

وي همچنين ضمن اشاره به حديث «الفنتة اشد من القتل» از مستمعين خود كه در هواي سرد در دانشگاه تهران براي صيد ثواب جمع شده بودند سئوال كرد :«چرا بايد همديگر را بد بدانيم كه ديگران بگويند اينها همه بدند؟» ايشان فرمودند : «ديگر نمي خواهيم بد باشيم .بدي آدم را خسته مي كند» خدا شكر!؟

وي همچنين در اين خطبه به «عبد العزي» نام واقعي « ابولهب » اشاره نمود و همسر وي را با عبارت البته مودبانه « زنكه » مورد تحقير و تخفيف قرار داد.

ايشان همچنين حين قرائت خطبه به آيه 13 سوره مباركه «حجرات» اشاره نموده و متاسفانه هنگام قرائت واژه « ميتا» را به اشتباه با تشديد « ي‌ » آنگونه در عرف ما معمول است خواندند. قابل توجه صنف كفن پوشان تحت مديريت سران قم.

درخطبه دوم آقاي « صديقي » با اشاره به صدور قطعنامه بر عليه ايران توسط شوراي حكام و بدون اشاره به اجماع عمومي بر عليه ايران فرمودند كه « اينها(يعني 5+1 و غرب) به دروغ ادعا نمودند كه ايران يكماه پيش با آنها توافق ضمني نموده و حالا حرف خود را پس گرفته اند.اين درحالي است كه اين توافق ضمني طي دو ماه گذشته بارها و بارها با افتخار توسط رسانه ملي برادر« ضرغامي » تبليغ شده بود.

وي در اين خطبه همچنين اعلام نمود كه ايران داراي يك فضاي صد درصد ولايي است و ضمن اشاره به حديث شريف « يد الله فوق ايديهم » تلويحا به دنيا اعلام نمود كه با دست خدا در نيفتند.ايشان براي اينكه يك سند تاريخي هم بدست داده باشند به جنگ تحميلي هشت ساله بر عليه ايران اشاره كرد كه تمام دنيا بر عليه ايران( شما بخوانيد دست خدا) بسيج شدند . ولي شكست خوردند.وي اصلا اشاره نكرد در حالي كه خيانت آشكار دوستان نزديكش به « نوشيدن جام زهر توسط حضرت امام منجر شد» چگونه « نوشيدن جام زهر» مي تواند نشانه پيروزي ما و شكست دشمنان ما باشد.

ايشان همچنين از ولايت آقاي خامنه اي به « ارث امام راحل» تعبير و ضمن اشاره به حادثه انتحار سياسي دولت كودتا ( پاره كردن عكس امام در مراسم 16 آذر) در حالي كه به گريه افتاده بود شكايت به خدا برد. ظاهرا زماني كه دوستان ايشان بي حرمتي شديد به خانواده امام راحل را در دستور كار قرار داده بودند؛ نه تنها چشم و گوش برزخي ايشان بلكه چشم و گوش دنيايي ايشان هم بسته بوده است.

لازم به ياد آوري است كه حضرت « صديقي» در طول خطبه دوم بارها به مسائل هسته اي اشاره داشتند و براي اشار به اين مسئله از واژه جديد الاحداث « داشتن هسته اي » استفاده نمودند.

به اميد اينكه روز و روزگار بر شما خوش باشد، تا جمعه اي ديگر؛ نماز جمعه اي ديگر و سعادت شنيدن خطبه نماز جمعه اي ديگر توسط يك « كاظم صديقي ديگر» خدا نگهدار.يا علي

۱ نظر:

  1. علي آقا ايكاش تو اون متن بالا مي نوشتي كه با www‌اضافه كنند

    پاسخحذف