پنجشنبه، آذر ۲۶، ۱۳۸۸

حسين رضازاده

امروز خبري در روزنامه اعتماد و متعاقب آن در بعضي سايتهاي خبري منتشر شد كه بر اساس آن آقاي « حسين رضازاده » قويترين مرد جهان؟؟؟ مربي و عضو كادر فني تيم ملي وزنه برداري ايران و از بزرگترين حاميان آقاي «احمدي نژاد» در جريان انتخابات دهم رياست جمهوري از مربي گري تيم ملي بركنار شده است .
بر اساس اين خبر؛ كميته فني تيم ملي علاوه بر بركناري آقاي « رضا زاده » تكرار مي كنم : كه در انتخابات رياست جمهوري دهم از حاميان قدرتمند آقاي « احمدي نژاد» بود و علاوه بر آن جناح تماميت خواه هميشه از او به عنوان سمبل يك ورزشكار ولايي و فوق انساني استفاده هاي مكرر ابزاري و خصوصا تبليغاتي نموده و عليرغم تذكر كارشناسان خبره وي را به سمت مربيگري تيم ملي گمارده بود؛رای به محرومیت مادام العمر آنها از مربیگری در تیم ملی هم داده است.
در اين اتفاق و تصميم عجيب و غريب مطمئنا رازي نهفته است كه مثل همه رازهايي كه زماني سربه مهر بود و امروز ديگر نيست ؛ اين راز هم به زودي زود سر به مهري خود را از دست داده و از آن رمز گشايي خواهد شد و بر آفتاب خواهد افتاد .مگر آنكه لازم آيد كم كم باور كنيم اگر در اين دولت تصميماتي خارج از دايره عقلانيت گرفته نشد بايد تعجب كرد.

۱ نظر:

  1. آخه با این رنگی که نوشتید، مگه میشه خوندش؟ چشام همه جا رو داره زرد میبینهD:

    پاسخحذف